Tuesday 5 October 2021

میرا واٹس ایپ پروفائل اور اسٹیٹس کس نے دیکھا اسے کیسے جانیں

 کیا آپ نے اپنے آپ کو واٹس ایپ اسٹاکرز سے بچایا ہے؟ کیسے پتہ چلے کہ کوئی آپ کا واٹس ایپ چیک کر رہا ہے؟ کیا آپ کو تشویش ہے کہ میرا واٹس ایپ پروفائل اور اسٹیٹس کس نے دیکھا؟ کیا یہ چیک کرنے کا کوئی طریقہ ہے کہ میرا واٹس ایپ پروفائل کس نے دیکھا؟  

میرا واٹس ایپ پروفائل کس نے دیکھا اسے ٹریک کرنے کے لیے واٹس ایپ کے پاس کوئی ڈیفالٹ آپشن نہیں ہے۔ کچھ واٹس ایپ پروفائل دیکھنے والے ایپس مارکیٹ میں دستیاب ہیں اور دعویٰ کر رہے ہیں کہ وہ چیک کر سکتے ہیں کہ میرے واٹس ایپ پروفائل پر کون آیا ، لیکن افسوس کی بات یہ ہے کہ ان میں سے کوئی بھی کارآمد نہیں ہے۔ 
کیا کوئی واٹس ایپ اسٹاکنگ ایپ دستیاب ہے؟ جی ہاں ، گوگل پلے اسٹور ، آئی او ایس اسٹور ، اور دوسرے تھرڈ پارٹی ایپ اسٹورز واٹس ایپ کے پروفائل زائرین کو چیک کرنے کے لیے بہت سی ایپس پیش کر رہے ہیں۔ تمام واٹس ایپ پروفائل دیکھنے والے ایپس جیسے واٹس ایپ جنہوں نے مجھے دیکھا ، میری پروفائل پر کون آئے؟ - واٹس ایپ اینڈروئیڈ کے لیے واٹس ٹریکر ، واٹس ٹریکر وغیرہ جعلی ہیں۔ ہمارے رئیلٹی چیک ٹیسٹ میں ، وہ تمام لوگ جنہوں نے میرے واٹس ایپ پروفائل ایپس کو دیکھا وہ ناکام ہو گئے۔ ان کا دعویٰ جھوٹا ہے۔ یہ ایپس ان لوگوں کو چیک نہیں کر سکتی جو میرا واٹس ایپ پروفائل دیکھتے ہیں۔ "وزیٹڈ" سیکشن کے تحت درج تمام رابطے بے ترتیب ہیں۔ ان میں سے بہت سے لوگ آپ کے واٹس ایپ پروفائل یا سٹیٹس پر نہیں جا رہے۔ آپ اس پر یقین کریں یا نہ کریں ، تھرڈ پارٹی ایپس میں سے کوئی بھی مجھے نہیں بتا سکتا کہ میرا واٹس ایپ پروفائل کس نے دیکھا۔ یہ وقت کا ضیاع ہے اگر آپ ڈاؤن لوڈ کر کے چیک کریں کہ میرا واٹس ایپ پروفائل اور سٹیٹس کس نے دیکھا۔

No comments:

Post a Comment

کسی کے فون کو چھونے کے بغیر اسے کیسے ہیک کریں؟

    آج ٹکنالوجی کی آمد کے ساتھ ، ہماری بیشتر معلومات آن لائن ہیں ، اور چاہے کوئی کتنا ہی کہے ، ہمارا ڈیٹا غیر محفوظ ہے۔ آپ نے ہیکنگ ، اخلاق...